Activity

  • Church Simmons posted an update 1 year, 10 months ago

    ما متاآنالیزهای اثرات تصادفی (random-effects meta-analyses) را انجام دادیم و خطر نسبی را با 95% فاصله اطمینان (95% CI) برای پیامدهای دوتایی و میانگین تفاوت را با 95% CI برای پیامدهای پیوسته محاسبه کردیم. سلام مصرف بلند مدت “دیازپام ۱۰″ در شش ماه اول سال ۹۹ به تعداد روزی ۶ تا ۷ تا قبل خواب مصرف می کردم بعد از شش ماه مصرف مداوم یک دفعه به مدت ۴ ماه قطع کامل کرده بودم. رفقا قبل از آزمایش برین ی کیت سه تایی از داروخانه بگیرین و چهار روز بعد از مصرف نکردن بزنین.نحوه تتستش روش نوشته.همه ی مراکز از کیت سه تایی مرفین.متادون و آمفیتامین برا تشخیص استفاده میکنن. این دارو‌ها شدت اثر متفاوتی داشته و با دوز متفاوتی مصرف می‌شوند. توصیه می‌کنیم که این دارو‌ها را بدون نسخه و مشورت پزشک مصرف نکنید. در صورت مشاهده‌ی این علائم، خیلی سریع به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه کنید.

    قرص پاروکستین با اسامی تجاری پاکسیل و پاروکستینا یک داروی ضدافسردگی است که برای درمان اختلال افسردگی ماژور، اختلال وسواس فکری عملی، اختلال وحشت، اختلال اضطراب اجتماعی، اختلال استرس پس از سانحه، اختلال اضطراب فراگیر و اختلال دیسفوریک قبل از قاعدگی تجویز می‌شود. این دارو برای درمان زود انزالی در آقایان هم کاربرد دارد و تجویز می‌شود. زیرا در صورت مصرف غیراصولی احتمال بروز تداخل دارویی و برخی عوارض جانبی نظیر تهوع، سردرد، اسهال و خواب آلودگی وجود دارد.

    از مشکلات فلوکسیتین میتوان به باقی ماندن اثرات این دارو در بدن تا 5 روز اشاره کرد. در دوران بارداری مصرف این دارو تنها با دستور پزشک مجاز میباشد. قبل از مصرف ، سابقه پزشکی خود ( اعم از مشکلات روانی ، بیماری و…) را در اختیار پزشک قرار دهید. پزشک در صورتی که مشاهده کند ، خواص فلوکسیتین بیشتر از عوارضش میباشد ، برایتان دارو تجویز میکند. فلوکستین 20 صورت احساس بهبودی حتما باید با پزشک صحبت کنید و بعد با دستور پزشک مصرف دارو را متوقف کنید. در ادامه ی مطلب دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 را به طور مفصل تشریح کرده ایم و علائم هرکدام را نام برده ایم.

    استفاده از دارو را طبق دستور پزشک ادامه دهید و در صورت عدم بهبود، علائم را به پزشکتان اطلاع دهید. مصرف فلوکستین را به‌طور ناگهانی متوقف نکنید، چرا که در این صورت ممکن است علائم ناخوشایند ترک داشته باشید. قرص فلوکستین (پروزاک) همچنین گاهی اوقات برای درمان اعتیاد به الکل، اختلال کمبود توجه،اختلال شخصیت مرزی، اختلالات خواب، سردرد، بیماری‌های روانی،اختلال استرس پس از سانحه، سندرم توره، چاقی، مشکلات جنسی و ترس وفوبیااستفاده می‌شود. فلوکستین داروی مورد استفاده برای درمان افسردگی است، که عارضه جانبی آن، کاهش اشتها است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که بتوان از فلوکستین به‌عنوان یک درمان برای افراد دارای اضافه وزن یا چاقی استفاده کرد.

    این پادکست از مدرسه زندگی آلن دو باتن به فلسفه مراسم چای در بودیسم ذن و نقش سن نوریکیو در آن می‌پردازد. دراین پادکست پاسخ دکتر متیو واکر، پژوهشگر خواب و نویسنده کتاب چرا می خوابیم را می شنویم. این پادکست از مدرسه زندگی آلن دوباتن به عوامل پیش‌بینی کننده شکست یا دوام یک رابطه می‌پردازد. مقدمه یک تحلیل میان رشته‌ای – بخش اولبرای خرید ویدیوی وبینارهای مدرسه زندگی… مقدمه یک تحلیل میان رشته‌ای – بخش دومبرای خرید ویدیوی وبینارهای مدرسه زندگی…

    همانطور که پیش تر گفتیم این بیماری به دلیل کاهش میزان هورمون انسولین در بدن و ایجاد مقاومت به آن ایجاد شده و شایع ترین نوع این بیماری ها دیابت نوع 2 می باشد که این دسته از بیماران برای کنترل قند خون خود به دارو های کاهنده ی قند خون نیاز دارند. فلوکستین با افزایش سطح خلق و خو و همچنین افزایش سطح انرژی به افراد کمک می کند تا علاقه مندی بیشتری به زندگی روزمره از خود نشان دهند و سطح افسردگی آن ها تا حدود زیادی بهبود پیدا کنند. داروی فلوکستین می تواند باعث کاهش استرس، ترس، اظطراب، افکار نامطلوب و میزان پنیک اتک در افراد گردد.

    داروهای مهارکننده ی اختصاصی این پمپ های جمع کننده ی سروتونین که پاروکستین یکی از آنهاست، با مهار بازجذب سروتونین به داخل سلول ها منجر به باقی ماندن سروتونین در فضای بین سلولی در مغز و در نتیجه تحریک بیشتر سلول های عصبی می شوند. دوست عزیز برای مشورت در مورد چگونگی مصرف دارو قبل از بارداری و در دوران بارداری حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. اگر زمینه افسردگی داشته باشید و تحت نظر پزشک نباشید متاسفانه افسردگی بعد از زایمان اجتناب ناپذیر خواهد بود. دکتر ترانه موذنی، مشاور و متخصص روانشناسی، طرحواره درمانی و آموزش مهارت های زندگی هستند، و با توجه به سوابق زیادی که در زمینه های مختلف درمان گری دارند می توانند بهترین راهکارها و راه حل ها را برای شما ارائه دهند که مشکلات خود را برطرف نمایید.

    اگریکبارمصرف دارو را فراموش کردید فوراً آن را مصرف کنید اما اگر به مصرف دوزبعدی نزدیک هستید دارورا طبق معمول مصرف کنید. قبل ازاستفاده ازاین دارو مطمئن شوید که از تمامی مزایا و خطرات دارو مطلع هستید. بروشورآن را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را درمورد دارو کسب کنید.

    دوز مصرفی، عوارض جانبی و سایر اطلاعات ارائه شده در این مطلب با توجه به وبسایت‌های خارجی و دیگر مراجع جمع‌آوری شده و لی‌لی‌مگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت آنها ندارد. بنابراین به هیچ عنوان این دارو را به صورت خودسرانه برای افزایش زمان انزال مصرف نکنید. در صورتی که مصرف یک نوبت از دارو را فراموش کردید، اصلا جای نگرانی وجود ندارد.