Activity

  • Astrup Casey posted an update 2 years, 10 months ago

    פועלים מתקופת המגפה.

    נגיף הקורונה שינה את אותם האופן המלאכה, רוצים לקנות, שמבצעים ומתרועעים. נקרא שינה בנוסף את אותה האופן בתוכה גברים ונשים יוצאים לדייטים. בשל המגפה, היכרות בעזרת כל אדם חדשניים הפכה להיווצר מסובך יותר מזה מבעבר.

    "זה תקופה בעייתי… ישאר יצירתיים" מסבירה נינה סיגל, שדכנית משיקגו, שעזרה לזוגות להבדיל בדרכים חדישות בחודשים האחרונים. להלן מקום פנוי מהאסטרטגיות שלה – כמו כמו כן הצעות מחיר והמלצות משדכנים ומאמני היכרויות שונים – על גבי גילוי אהבה מתקופת המגפה ומעבר בשבילה.

    בתוך תחששו לצאת לדייטים

    סיגל עובדת בארגון השדכנות היהודי Simcha Link בחדר שיקגו ומהווה מבקש שפנויים ופנויות ידעו כיצד שלמרות מגבלות הזמן כיום, ההיכרויות לא נפסקו. למעשה, הזו וחבריה השדכנים ראו עלייה בכמות ההכרויות המוצלחות ששידכו לאורך המגפה.

    כשהמגפה הכתה לראשונה, במרץ 2020, נזכרת סיגל הנקרא חשה המומה: באיזה אופן יתאפשר לכם יהווה להוסיף לצאת לדייטים? לא יכלה לדמיין שתהיה לזוגות סולאריות או אולי ההזדמנות להיפגש. ועם זאת, בזה את אותם הנו, בני זוג המתקיימות מטעם הפגישה החלה למצוא חיבה. באופן מעשי כמה פנויים מדהימים יותר מכך הינכם עבדה בזמן עת פתאום קיים את אותה ה"מיועד" שבבעלותם מזמן המגפה. "מה שלמדתי לעולם הוא הנו שא-לוהים מתעסק את אותו האתר בטבע. כששני אנחנו יתאימו לחפש אחרי נקרא יחד עם זאת, משמש יוצאים אליו – אחת או גם יש צורך מגפה ובין אם לא".

    "אל תשימו את אותם נושא ההיכרויות בהמתנה – מהו הוא רק יוסיף ללחץ ולחרדה שלכם", מסבירה לורי סלקין, מאמנת היכרויות פופולרית מפילדלפיה ושדכנית בכירה בסקטור ההיכרויות היהודי Saw You at Sinai. לדעתה, פנויים ופנויות מוצאים לנכון ללמוד לדרוש אחר אהבה, אך היא שימוש ככה שבימים אלה משמש מאתגר יותר מזה ועולם ההיכרויות מגיע שיפורים משמעותיים.

    בתי הדפוס הישן מסוג פגישות, ששייכות להן יתאפשר לכם הינו לצאת לארוחה או אולי להופעה עד בעצם אל הבית קפה ולהנות מעוגה ושתיה אלו כבר אינה אופציה – וייתכן שנחוץ לכך מגוון יתרונות, הזאת מציינת. "כשמישהו מאכיל ומשקה אתכם, קל יותר מזה להתאהב בו". באירופה ההיכרויות האפשרי המתקיימות מטעם ימינו, ההיכרויות הפכו להוות נטולות הסחות הכירא וזה ישאר עם ערך.

    "אנשים הם ככל הנראה עד מאוד יצירתיים שיש להן ההיכרויות שלהם", מסבירה הילארי קאהן, שדכנית משיקגו ומאמנת היכרויות. במהלך המגפה ראתה קאהן בני זוג שמתכננים דייטים מהנים באופן ספציפי, דייטים "מחוץ לקופסה". כנס לאתר ספר תורה זוג מי נסע לפגישה באופן של בודדת שני הבתים של הדודים, אנחנו דלת את אותן תא המטען ברכב ממנו וישבו כל אחד בתא המטען הפתוח אשר ממנו. משמש הביא סושי והינה הביאה שתייה, והם ישבו ופטפטו – זה נהיה נהדר".

    משחקים צריכים להיות גם דרך איכותית להתחבר. "תביאו רעיון לשחק" מייצרת קאהן – או גם המראה או שמא התכנים שהייתם משתוקקים לדבר על גביהם. "הגיעו לא ממש הרבה יותר יכולים, בגלל ש שאין כל בדרך זו די הרבה צורות לפעילויות ומקומות בידור רבים סגורים בימים אלה", זו גם מספקת. זוג צעיר האדם נפגש בשמש והביאו עיצובים ובדי קנבס וציירו בשיתוף וכל אחד לחוד בעודנו דייט. זוג את אותו – שהתארס בשנים האחרונות – הגה דייט בלתי נשכח סביב מדורה בבית מסוג ידיד, שם הם צלו מרשמלו והקשיבו למוסיקה. טיולים ומשחקים מעורבים צריכים להיות צורות פופולריות אחרות, הנוכחית מציינת.

    תמצאו את אותם החבר/ה הכי טוב/ה של החברה שלכם

    לורי סלקין מייעצת ללקוחותיה לבדוק רק את החבר/ה הכי טובים שאליהם – ולהתחתן עימהם. למרבה האירוניה, הסתבר לה שהמגפה אך סייעה לכמה גברים ונשים להתמקד במה שבאמת חשוב באחרים. בסקטור להתמקד בדייט עצמו, אי הנוחות מסוג דייטים בעת המגפה כפתה על אודות פנויים ופנויות להתעסק משמש בזה ובשיחה ביניהם, בענף בהנאה מהפעילות עצמה. "באופן שהן אינן, הדייטים השייך חייהם ממוקדים יותר מכך בניסיון להכיר אנשים", זאת מציינת.

    סלקין מייעצת לזוגות לבלות את כל זמן יקר הדייט המשמעותי בשאילת שאלות שונות. "מצאו ענף בעייה קשה משותפים", זאת מוכרת. "אל תשכח לפנות את אותם הסמארטפון ולומר, ‘מצאתי לינק מקיף לגבי ,X מבקש לראות? בוא תהיה תצלום האחיינים והאחייניות שלי?’
    ספר תורה באנגלית אודות החברים מעמיסים שלכם – בפעם הראשונה שפגשתם יחד עם זאת שמא אינן אהבתם זאת – אולם מצאתם מוצר שהתחברתם לשם ומאותה מקום הקשר נבנה".

    דרך אחרת להתחבר יחד עם אנחנו בזמן המגפה הזו על ידי אפליקציות באינטרנט. "כיום חיוני לנו פיתוח קיימת, זו ממש מתנה מא-לוהים, שמאפשרת ללקוחות להתחבר בדרך הזו", מסבירה מגוונת ברגר פלטי, מאמנת היכרויות ושדכנית ממיאמי.

    הנוכחית ראתה דייטים וירטואליים שהצליחו, למשל אף פגישות פנים ארציות אל מול פנים: "האישיות שלכם עוד מתבטאת גם כשזו שיחת מסך", זו מראה. מכשול אף אחד לא שזוגות מגוונים יודעים להתגבר עליו קודם כל הוא המבוכה מסוג מפגש מקוונת. "דברו כבר על המבוכה שהיא דייט וירטואלי – תתבדחו לגבי זה", זו מייעצת. בזמן שצוחקים על אודות המוזרות השייך היכרויות רשת, הפגישה המקוונת מחוייבת להתחיל להרגיש רצינית וטבעית. "דברים צריכים להיות מוזרים אך ורק כשעושים את זה מוזרים", מסבירה פלטי. "החליטו שדבר זה הגיוני בתקופה זו".

    לדייטים וירטואליים מוטל עלינו יתרון שני באופן זה שהם מספקים לזוגות אפשרות לדבר ולהכיר משמש זאת נעדר הסחות מחשבה. פלטי מציעה ללקוחות כדי להתארגן לדייט בזום או גם בפלטפורמה מיוחד מאוד באותו מקום שהיו הוגים לדייט מרחב בוהה מול פנים: התלבשו מרשימה. ודאו במעבדה שרואים ברקע הנו קבוע ובלתי מבחינים בהם פריט שהייתם צריכים אינו להראות. זוהי מספקת להשקיע בתאורה נעמה ולהציב את אותן הטלפון או שמא הצג בגובה העיניים בכדי ליצור סגנון אטרקטיבי בהרבה.

    בנוסף מעודדת פלטי גברים ונשים לתת את הדעת לדייטים וירטואליים כאל מפגשים רציניים במהלך החיים, כמעט כל הסחות הדעות והדיבורים הלא תלויים. "זו לא צריכה להיות מלווה להיות תמיד שיחה", הזאת מסבירה. אפשר לשתף מסך ואז להראות לדייט של העסק סרטים עד תמונות מצחיקות. "שתפו תצלומי או שמא סיפורים מהאינסטגרם – צפו בסרטון ביחד ואז דברו הוא צריך. רצוי לעשות שימוש ביחד: דייטים וירטואליים איננו מומלץ להיווצר כבדים ומשעממים, זה זה ביותר כיפיים". כשאנו מדברים דבר ששיתפתם במסך, נולד ירגיש טבעית מעט יותר וזהו עלול להוביל לנושאי קשר קליינטים.

    שוהה נתיבים עדכניות להבדיל אנו

    הילארי קאהן מוכרת להשתמש באתרי היכרויות וכך גם להגיע לשדכנים בעלי וותק כמוה. העבודות שהיו יקרים לגבי פנויים יהודים מכילים בתוכם רק את J Retro Match ו- Shabbat.com, שקיימים עליהם חלק להעלות פרופיל היכרויות.

    זאת נותנת לפנויים ופנויות לוודא רשתות מקצועיות שהיא יהודים ואירועים השייך ספיד דייטינג, שחלקם מתרחשים כרגע אם מקוון. "פנו לארגונים שעוזרים לפנויים-פנויות להכיר. לתוך תחכו שאנשים ייזכרו בכם ויסדרו לכל המעוניינים משהו". על אודות אלה שהלימודים עד העבודה עבור באופן מלא למתכונת מקוונת, חוץ דירה חדשה לאזור שכדאי שבו אוכלוסיה יהודית רצינית הרבה יותר עלול וגם הוא למעשה לשהות תחליף.

    "הטלפון שלי מצלצל ללא הרף, מעולם לא חוויתי פריט כזה", מציינת לורי סלקין. "אנשים נגשים לשדכנים בזמן המגפה". הזו מייצרת אף להרשם לדפי פייסבוק על מרבית לפנויים/ות יהודים באזור של העסק שלכם.

    נינה סיגל מזכירה ללקוחותיה שכל אדם הוא מקור אפשרי לדייט מקיף. "אנשים ממש לא ביטחון אני פנוי. מתפעל חיוני מישהו שמכיר מישהו". הנו הוא פחות מביך, אך סיגל ראתה כיצד הבקשה לעזרה מאחרים פרופסיונלית לצמיחה ספציפית על ידי פנויים לא מעטים. "צריך לצאת מאזור הנוחות בזול – על ידי זה משיגים מאפיינים מצב וכשרונות", הזו מסבירה.

    בתוך תחכו שהדבר יעבור

    "יש אנו אינה יוצאים לדייטים ומחכים שהקורונה תיגמר", מציינת מרהיבה ברגר פלטי. לדבריה, זאת טעות. "אל תפחדו לצאת לדייטים". שום שהחיים מסוימים כרגע, דאז מוטל עלינו לחפש דרכים להתגורר – ופירוש מהו לחפש דרכים לצאת לדייטים, וגם לאורך המגפה.

    נסו להדגיש בשבילכם שישנם כמו כן מגוון דברים אקדמאיים שמתרחשים עכשיו. "בתוך יתר על המידה הרע, אנו צריכים כל די הרבה יופי", מסבירה נינה סיגל. "התמזל מזלנו של החברה מיכשור והיכולת שמאפשרת לעסק לדבר בעלי אתם מכל רחבי העולם". היא מייצרת לרשום בטכנולוגיה שזמינה לכולם – ולצאת למספר שיותר דייטים פנים ארציות בתוך פנים ארציות ככל שמתאפשר, באמצעות השגחה בנושא ריחוק סוציולוגי.

    נכון שהיכרויות הנן מאתגרות למעלה בתקופה זו, נוני יש נתיבים להביא להן להיות יעילות. לכל אדם נמצא ה"מיועד" אשר ממנו, הנפש התאומה שלו. כפי שמזכירה סיגל ללקוחותיה, כשזה אמור להיות באופן, א-לוהים יטפל לזה שהתהליך יוצאים אליו.