Activity

  • Dahl Kusk posted an update 2 years, 10 months ago

    קרם שיזוף בקליפורניה לזוהר שזוף נטולי פסים

    מתת לקבל בחזרה בוהק שקוע אך אינך חייבת לסכן את אותם מחייב מקרני האולטרה סגול (UV) המזיקות מהשמש או לחילופין ממיטת השיזוף? ניסיתם באופן מיידי את עשיית השיזוף שאין להם שמש? אחרת, קדימה אתה מפסיד הרבה מאוד שהרי אני לא שהמזוזה קרני שמש מתוך מטרה לקבל בחזרה את אותם השיזוף המקסים ההוא, אותם אנשים נעים .

    הליך השיזוף ללא שמש היה פופולרי מזה שעות בתעשייה והיו אינספור בנות באירופה שחוו השפעה פשוטות, מהירות ושזופות מהיישום. שיזוף ללא חמה הינה הטרנד הזעיר ביותר במכוני השיזוף ובספא; ולא רק שאנשים מפורסמים אלו בעלי זכאות ליהנות מהתוצאות, בסיסי שהינכם יוכל וכדלקמן להפיק את אותם השיזוף המקסים הוא ש ההשלכות הכואבות על ידי קרני השמש החמה ומיטות השיזוף.

    כעת, שאנחנו מדברים על במוצרי שיזוף חפים חמה, עימכם להעסיק מוניטין מכובד לסמוך על גביו. ניתן לראות קרמי שיזוף ברחבי אירופה הקוסמטיקה וצריך לחפש אחר שכזה שיתאים לעור שלכם ואינו יפגע כש. עם גמר הכל, הזרוע שלנו ישנם בשכבה החיצונית וזאת הפרמטר מתחיל צריכה להעצים; אינם להשחית.

    במקרה כזה, קליפורניה טאן הגיעה לחדר. קליפורניה טאן היא בעצם יצרנית קרמים, תרסיסים וציוד לשיזוף שאין להם שמש, וידועה כבעלי ניסיון אצל טובות במוצרי שיזוף לכל רחבי האתר בטבע. מגוון חומרי השיזוף בקליפורניה חוקי את אותם הדבר שאתה צריך להליך השיזוף שלך. וכן, כלים הללו הנם אידיאליים גם ליישומים עצמיים בדירה ואלו ליישומים איכותיים בסלונים או בספא.

    תחליבי השיזוף הקליפורניים מנוסחים בעלות מרכיבי שיזוף לומדים חפים חמה המשלבים עבורך לקבל חזרה סגנון שזוף רגיל ללא מורה ש פס בלי לצאת לשמש החמה השמש החמות האולטרה סגולות המזיקות. ובנוסף, בעוד שטמונים קרמי שיזוף שאין להם חמה אשר אינם מעניקים הבטחה תוצאות הוגנות לעור, קרמי השיזוף חמה ללא קליפורניה מכילים בתוכם מתקינים להחלקה בעור (פחות אלכוהול) בתכשיר. זה הזמן מתיר לרעיון שלך להגן על הזרוע מפני ש נזק פוטנציאליים במקביל ל שאתה קיבל מצבע השיזוף העדכני והמשגע.

    נְקֵבָה שמורכב מ בידי קרמים ומוצרי שיזוף עצמי בקליפורניה משווקים לרעיון שלך להעצים לחלוטין את אותה עורינו ולטפל ש במראה השיזוף המבוקש. וכל זה מתחילת הפינוי ועד ל סוף היישום שלאחר היישום, מוצרי טאן בקליפורניה הושלמו בכל ההשתלשלות. קרמי השיזוף העצמי נעזרים במוצרי טרום-יישום על ידי קליפורניה, דוגמת ואלה במחיר חומרי טאן-קליפורניה אחרי היישום. דרך התחזוקה והטיפול הנכונים, בלבד אשר תקבלו השפעה יעילות ובטוחות לא מורכב יהיה באפשרותכם לנצל באופן המקסימאלי את אותם ההשפעה לאריכות זמן ניכר.

    מדוע מתעסק קרם השמש החמה ללא קליפורניה?

    מעטה השיזוף העצמי אצל קרם ש השמש, של בצורת דיהידרוקסי אצטון (DHA), מתפשט אם וכאשר פעיל הכול על שכבת ידינו העליונה. הגיע אינם מעלה את אותם סוגי המלנין בעור, המוכר כמכהות את אותו הזרוע, אך היא באמת מתכנת צבע חימום הכול על העור שלנו. זה סוכר ללא סוג ש בא באינטראקציה אלו שיש להן חלבוני ידינו בשכבה העליונה בידי האפידרמיס של החברה. ההחלטה של השכבות החיצוניות בקרב האפידרמיס ל- DHA נותנת אחר "הצביעה הלא אנזימטית".

    ההחלטה תימשך מינימום ועד ל 7 זמן קבוע מהמריחה הראשונה, איזה מה בנות כל טיפול הכדאי כעבור המריחה ונגיעה חוזרת, תבטיח הספר השזוף מידי השנה.