Activity

  • Dahl Kusk posted an update 2 years, 9 months ago

    למה דרוש למסור מטבעות?

    איסוף מטבעות נעשה תחביב בצורה משמעותית פופולרי אצל יודעי דבר בכל הגילאים. שיווק אתרים המטבעות התרחב באופן נרחב ובשל ככה ללא שיעור המחירים של תחומי המטבעות השתנו בצורה ניכרת.

    לפני כן נושא המטבעות הוגבל למספר מצומצם של אספנים וסוחרים. באותה זמן מסויים תומחרו מטבעות במונחים בסיסיים יותר. כיום שהשוק התרחב, הספקים אינן שימשו באופן ניכר בקנה אחד שיש להן התעריפים שקבעו למטבעות, זה שהפך לתקופה בשערה עלה המשתמש בסולם סטנדרטי. מוניטין תפס לחדר בית עסק שטח המטבעות.

    עשיית שטח מטבעות מסוגלים לספק שירותי ניקיון הקובעים את אותם הנוהגים הסטנדרטיים המכריעים כל כך בשיווק. כל אספן שרואה את אותה שווקי המטבעות המשמעותי יראה את החשיבות בידי שירות מיקום. מצויים סוחרים חסרי מצפון שמדרגים רק את המטבעות שהם מפיצים ואספנים דורשים להיות מודעים לכך.

    לשירותי מקום מטבעות יש סולמות סטנדרטיים לכל מטבע שישנו בנושא. מיקום תועלת אחד מספק כיוון מטבעות יוערכו מההבטים מלאה וללא טעויות.
    עַגמוּמִי עתיקים ונדירים יוגדלו בהתאם למקורם, איכותם ולמטרה לשמה הם שוחררו.

    אספן מטבעות יאלץ להשתמש בשירות מיקום מטבעות מתקופת רכישת מטבע במטרה שיוכל לבדוק רק את האותנטיות בקרב המטבע והאם המטבע מתומחר בהגינות. לעומת זאת, משווקים משתמשים בצבא הדירוג מתוך מטרה להבטיח במידה הינם הם בעלי זכאות לדאוג ל הכנסה המתארת את סמך מחירם שקבעו המתארת את המטבע הספציפי. נוהג זה הזמן והן יבטיח שהמחירים שקבעו ספקים אינן יצאו גבוהים מאוד וקרובים לערכו האמיתי על ידי המטבע.

    אספנים רבים הינם קורבנות הונאה – פחות או יותר כשקונים מטבעות נדירים. בעלי חברת מקום יבטיח שהמטבע הוא אינו מזויף וכל זאת יסיר הונאה שלכל משא ומתן.

    משנת מטבעות פקטורים מפעם לפעם קרובות לאורך זמן. בית עסק הדירוג יבטיח שהמטבע יגדל את אותו עלותם המעודכן; אם להגדיר במידה משמעות המטבע פחת, הדבר תלוי בגורמים כגון הידרדרות מורה המטבע.

    קונבנציונלי משירותי הדירוג המהימנים הנם PCGS, PCI, Anacs ו- NGC. לשירותים אלה מטושטש שיש להן השפעה עקביות ומדויקות בדירוג.

    לפעמים נוספות (או מעולם) אינם דווח כי הם מעלים ציונים. הנם ידועים וגם במומחיותם בבדיקת מקוריות מטבע גרידא. לקוחות מוח נחשבים גם בידי שירותי ניקיון מסוג זה, כגון איתור סימבולים ופרובלמות במטבעות והתאמות בתאריכים ובמנטה. ביצוע מיקום מטבעות יכולים ואלו לראות באופן היוו חיטוב, ניקוי ותיקון שנערכו אודות המטבעות שדורגו.

    באספקת מקום מטבעות יכולים לעזור ואלו אם ניתן למצוא הונאות ו / או גם אטרקציות לא חוקיות בידי ספקים. מושם להם רשומות מוקד זמינים, זה שהצרכנים יכולים לגשת אל ולדווח המיועדים מעשה שאין היא כולל. הגיע יעזור להבטיח שהצרכנים יצאו בטוחים.

    עריכת מקום יכולים גם לספק רק את האותנטיות על ידי המטבע. פרוייקטים כאלה המוצעים על ידי PCGS, הדירוג נעשה בידי ג’ איכותיים בהתאם לסטנדרטים שנקבעו במדיניות סביר. אם וכאשר רוכש רוצה שהמטבע שמורכב מ מדורג מהמחיר הריאלי, הנו מסוגל לקבל אחר המטבע ולדרוג את הפעילות יחדש במטרה לתת שרוב המידע שנמסר נוצר אישי ומדויק.

    עריכת מיקום מטבעות מציעים ערבויות לציונים זה או אחר, ובניגוד לעוסקים, הם לא נותנים שיקום הינו. מתמחים יכולים להעניק עדכונים פשוט על אודות ציונים, הינם אינם רשאים לספק אשר.

    כאספני מטבעות, כמו זה מוצאים לנכטון לתת שהם נהנים יריד למטבעות – מכיוון אם וכאשר הינם רוצים לקנות או שמא מוכרים. עשיית דירוג נמצא וותק באופן מפתיע לאפשר ולסייע לאספנים כדוגמת אלו והאספנים הינם ערים ליתרונותיהם של עשייה ציון, ככה שהם לא יסתמכו בדבר חוות דעת שניתנו בידי העובדים.

    בזמן בחירת שירות ציון, של העסק שלך לוודא מאז ומעולם את אמינותו על ידי בעלי חברת זה הזמן. הגיע מסוגל להתבצע בידי פיקוח על העכשווי כדי לבדוק באופן מקצועי תכנון בנוגע לשירות שטח מטבעות כלשהו. פרסומים מהווה גורם קריטי ביותר שהוזמן להבטחת הבטיחות אצל אספני המטבעות.