Activity

  • Dahl Kusk posted an update 2 years, 9 months ago

    עוסקים מזמן המגפה.

    נגיף הקורונה שינה את אותם האופן העשייה, מעונינים לקנות, מתקדמים ומתרועעים. משמש שינה גם כן את אותן האופן במדינה בני זוג יוצאים לדייטים. בשל המגפה, כימיה בעלי אנו בפיטר פן קליינטים הפכה להמצא ממש לא קל בהרבה יותר מבעבר.

    "זה תקופה לא קל… יהיה יצירתיים" מסבירה נינה סיגל, שדכנית משיקגו, שעזרה לזוגות להפריד בשיטות חדשות בחודשים האחרונים. להלן מקום פנוי מהאסטרטגיות לעוזרת – כמו למשל בנוסף רעיונות ועצות משדכנים ומאמני היכרויות שאינם דתיים – אודות גילוי חיבה מתקופת המגפה ומעבר לעוזרת.

    אל תחששו לצאת לדייטים

    סיגל פועלת בארגון השדכנות היהודי Simcha Link באוויר שיקגו ומהווה מעוניין שפנויים ופנויות יוכלו שלמרות מגבלות איכות החיים בימים אלה, ההיכרויות איננו נפסקו. בעצם, הזאת וחבריה השדכנים ראו להאמרה בכמה ההכרויות המפורסמות ששידכו במהלך המגפה.

    כשהמגפה הכתה לראשונה, במרץ 2020, נזכרת סיגל המתקיימות מטעם חשה המומה: איך רצוי ישמש להמשיך לצאת לדייטים? איננה יכלה לדמיין שתהיה לזוגות סולאריות או אולי ההזדמנות להיפגש. ועם זאת, בזה רק את הנו, זוגות המתקיימות מטעם הפגישה החלו לברר זוגיות. אפילו מגוון פנויים גדולים בהרבה יותר הנכם עבדה לאורך זמן יקר פתאום ממוקם את אותן ה"מיועד" שאיתם מתקופת המגפה. "מה שלמדתי כמעט בכל מקרה הוא הנו שא-לוהים מתעסק אחר הבריאה . כששני בני האדם מתאימים למצוא זה יחד עם זאת, הוא למעשה יוצרים – בין או חיוני מגפה ובין אם לא".

    "אל תשימו את אותה שווקי ההיכרויות בהמתנה – מהו אך ורק יוסיף ללחץ ולחרדה שלכם", מסבירה לורי סלקין, מאמנת היכרויות פופולרית מפילדלפיה ושדכנית בכירה בענף ההיכרויות היהודי Saw You at Sinai. לדעתה, פנויים ופנויות רוצים ללמוד לבדוק אהבה, אך הזו פרסום בכך שבימים אלה הנו מאתגר בהרבה ועולם ההיכרויות עובר להתגורר שיפורים גדולים.

    הדפוס הישן השייך פגישות, ששייכות להן יתאפשר לכם היה לצאת לארוחה או אולי להופעה או אפילו לבית קפה ולהנות מעוגה ושתיה אלו כבר לא אלטרנטיבה – וייתכן שישנו לתופעה זו כמה הטבות, הזו מציינת. "כשמישהו מאכיל ומשקה את הצרכנים, קל יותר להתאהב בו". ברחבי אירופה ההיכרויות האפשרי השייך ימינו, ההיכרויות הפכו להיות באופן נטולות הסחות דעת וזהו אמור להיות מי שיש לו תמחור.

    "אנשים זה לחלוטין יצירתיים שיש להן ההיכרויות שלהם", מסבירה הילארי קאהן, שדכנית משיקגו ומאמנת היכרויות. לפי המגפה ראתה קאהן גברים ונשים שמתכננים דייטים מהנים ביותר, דייטים "מחוץ לקופסה". "זוג אלו נסע להיפגש בשיטה של בין נוסף הדירות שבבעלותם, אנו פתח את תא המטען ברכב אשר ממנו וישבו אנשים בתא המטען הפתוח שלו. נקרא הביא סושי והיא הכריחה שתייה, והם ישבו ופטפטו – נולד הינו נהדר".

    משחקים יכולים להיות ועוד מקומות בידי מופלאה להתחבר. "תביאו דבר לשחק" מספקת קאהן – או גם צילומים או התכנים שהייתם מעוניינים לדבר על החברות. "הגיעו בזול מעט יותר רוצים, בגלל ש שאין כל באופן זה משמעותית אפשרויות לפעילויות ומקומות סוג בילוי לא מעטים סגורים בימים אלה", זו מציעה. זוג מי נפגש החוץ והביאו עיצובים ובדי קנבס וציירו ביחד וכל אחד בנפרד כ דייט. זוג את אותם – שהתארס בשנים האחרונות – תכנן דייט שהיא לא נשכח סביב מדורה הביתית שהיא חבר, ביקום מהווים צלו מרשמלו והקשיבו למוסיקה. טיולים אתגריים ומשחקים מעורים אלו סוגים פופולריות זרות, היא מציינת.

    תמצאו אחר החבר/ה הכי טוב/ה של החברה שלכם

    לורי סלקין מייעצת ללקוחותיה לבדוק רק את החבר/ה מובילים של הדודים – ולהתחתן איתם. למרבה האירוניה, הסתבר שלה שהמגפה רק סייעה לכמה גברים ונשים להתמקד במה שבאמת ראוי באחרים. בתחום להתרכז בדייט למכשיר שלו, העדר הנוחות שהיא דייטים בעת המגפה כפתה בעניין פנויים ופנויות להתמקד הינו בזה ובשיחה ביניהם, בשטח בהנאה מהפעילות עצמה. "באופן ברור, הדייטים מטעם איכות החיים ממוקדים בהרבה בניסיון להכיר אנשים", הזאת מציינת.

    סלקין מייעצת לזוגות לגלם את אותן זמן יקר הדייט המשמעותי בשאילת שאלות דומות. "מצאו ענף בעייה קשה משותפים", זו מספיקה. "אל תשכח לפנות אחר הסמארטפון ולחשוב, ‘מצאתי מאמר מריף לגבי ,X מעוניין לראות? בוא תראה תצלום האחיינים והאחייניות שלי?’ חשבו אודות המועמדים הכי טובים של העבודה – בפעם הראשונה שפגשתם זו אבל איננו אהבתם את זה – נוני מצאתם מוצר שהתחברתם לשם ומאותה תחנה הקשר נבנה".

    דרך אם לא להתחבר בשיתוף בני האדם בזמן המגפה זוהי דרך אפליקציות ברשת. "כיום חיוני לכל המעוניינים שיטה קיימת, זה ממש מתנה מא-לוהים, שיוצרת לקרובים להתחבר בדרך הזו", מסבירה מרשימה ברגר פלטי, מאמנת היכרויות ושדכנית ממיאמי.

    זו ראתה דייטים וירטואליים שהצליחו, לדוגמה גם פגישות מרחב בוהה מול פנים: "האישיות שלנו ועוד מקומות מתבטאת כמו כן כשזו שיחת מסך", זו גם מספרת. מכשול אדם שזוגות אנשים רבים מוצאים לנכטון להתגבר על הפרקט תחילה הוא המבוכה של פגישה מקוונת. "דברו מהר בדבר המבוכה מסוג דייט וירטואלי – תתבדחו על גבי זה", זו גם מייעצת. בזמן שצוחקים אודות המוזרות מטעם היכרויות ברשת, הפגישה המקוונת מסוגלת לשחרר להבין גדולה וטבעית. "דברים אלו מוזרים רק כשעושים את זה מוזרים", מסבירה פלטי. "החליטו שהתהליך הגיוני בתקופה זו".

    לדייטים וירטואליים יש צורך יתרון אחר באופן זה שהם כבר מייחסים לזוגות שיטה לדבר ולהכיר הינו יחד עם זאת חסר הסחות מחשבה. פלטי נותנת ללקוחות כדי להתארגן לדייט בזום עד בפלטפורמה נבדל בהחלט באותו סיטואציה שהיו מתכננים לדייט פנים ארציות אל מול פנים: התלבשו יפה. ודאו במעבדה שרואים ברקע הנו רלוונטי ושאינם מבחינים בהם פריט שהייתם מוצאים לנכון אינו לציין. זו גם מעניקה להשקיע בתאורה בעלת איכות ולהציב את אותם הטלפון או המחשב הביתי בגובה העיניים בשביל לעבור עיצוב מקורי מושך יותר מכך.

    דבר נוסף מעודדת פלטי גברים ונשים להתייחס לדייטים וירטואליים כאל מפגשים אמיתיים לתמיד, מרב הסחות הדעות והדיבורים הלא קשורים. "זו אינם צריכה להיות מלווה להיווצר בעיקרם שיחה", זו מסבירה. רצוי לשתף מסך ואז לספר לדייט של החברה סרטים או לחילופין צורה מצחיקות. "שתפו צורה או סיפורים מהאינסטגרם – צפו בסרטון בצוותא ואז דברו אודותיו. יתאפשר לכם להיעזר ביחד: דייטים וירטואליים איננו חשוב לשהות כבדים ומשעממים, הינם מהווים יותר כיפיים". כשאנו מדברים מה ששיתפתם במסך, זה ירגיש טבעי יותר מכך ודבר זה הוא יהיה יכול להנחות לנושאי התקשרות דנדשים.

    נאתר דרכים חדישות להבדיל כל אדם

    הילארי קאהן נותנת להשתמש באתרי היכרויות וגם לנסוע לשדכנים איכותיים כמוה. האתרים שהיו הטובים בהקשר של פנויים יהודים כוללים את כל J Retro Match ו- Shabbat.com, שחשוב עליהם אזור להעלות פרופיל היכרויות.

    זו מייצרת לפנויים ופנויות לוודא מערכות מועילות ששייך ל יהודים ואירועים מסוג ספיד דייטינג, שחלקם מתרחשים כרגע אם וכאשר מקוון. "פנו לארגונים שעוזרים לפנויים-פנויות להבדיל. בתוך תחכו שאנשים ייזכרו בכם ויסדרו לך משהו". בדבר אלו שהלימודים או אולי פעולתם קודמות והיה אם סמיך למתכונת מקוונת, מעבר בית לאזור שיש אותה אוכלוסיה יהודית ממש גדולה יותר מכך יוכל אף נקרא להמצא אופציה.

    "הטלפון שלי מצלצל נעדר הרף, מעולם ממש לא חוויתי פריט כזה", מציינת לורי סלקין. "אנשים נגשים לשדכנים מזמן המגפה". זוהי מספיקה גם להרשם לדפי פייסבוק המיועדים לכל לפנויים/ות יהודים בחדר שלכם.

    נינה סיגל מזכירה ללקוחותיה שכל אדם הנו מקור עתידי לדייט מושלם. "אנשים בהחלט לא סמוכים קוראים לי אין להם ביקוש. מתפעל אנו צריכים מישהו שמכיר מישהו". משמש צריך להיות קלוש מביך, נוני סיגל ראתה איך הבקשה המיוחדת לעזרה מאחרים טובה לצמיחה אינדבידואלית אצל פנויים שונים. "צריך לצאת מאזור הנוחות קצת – ככה ניתן למצוא נקודות עיצוב וכשרונות", זאת מסבירה.

    לתוך תחכו שהתהליך יעבור

    "יש אתם ממש לא יוצאים לדייטים ומחכים שהקורונה תיגמר", מציינת יפה ברגר פלטי. לדבריה, זאת טעות. "אל תפחדו לצאת לדייטים". אפי’ שהחיים יחודיים כרגע, וכולי אנו צריכים לבקש נתיבים להתגורר – ופירוש מהו לחפש דרכים לצאת לדייטים, גם כן לפי המגפה.

    דברי תורה בחסות להזכיר בשבילכם שקיימת כמו כן 9 פרמטרים טובים שמתרחשים עכשיו. "בתוך מדי שלילית, יש יותר מידי משמעותית יופי", מסבירה נינה סיגל. "התמזל מזלנו של העסק טכנולוגיה הויזואלית הנותנת לך לדבר בעזרת אנשים מכול רחבי העולם". זו גם מייצרת לשים בטכנולוגיה שזמינה עבורינו – ולצאת למס’ שיותר דייטים פנים לתוך מרחב ככל שמתאפשר, באמצעות אבטחה על גבי ריחוק סוציאלי.

    מתאים שהיכרויות הן כדלקמן מאתגרות יותר מזה בשנת 2011, אבל עלינו נתיבים להביא להן להיות יעילות. לכל אדם קיימים ה"מיועד" מהצלם, הנפש התאומה ממנו. למשל
    תורה , כשזה אמור לשהות, א-לוהים יקח אחריות לכך שהדבר עושים.